خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/18 - 12:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
/همه برای قدس آمدند/

پیام راهپیمایی روز قدس برای اشغالگران روشن است

عضو مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به اینکه مردم ما وفادار هستند، افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همیشه بر علیه ظلم قیام می‌کنند و این پیام برای اشغالگران روشن است.

علی اکبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حضور مردم استان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، اظهار داشت: علی رغم گرمای شدید هوا مردم با زبان روزه حضور چشم‌گیری در این راهپیمایی داشتند، راهپیمایی روز قدس رویکرد مردم به ظلمی است که چند دهه از عمر آن می‌گذرد و از سوی دیگر میراث و یادگار امام خمینی (ره) است.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما وفادار هستند و با حضور خود نشان دادند که همیشه بر علیه ظلم قیام می‌کنند و در صحنه حضور دارند، گفت: گروه‌های مختلف مردم حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس شعارهای مرگ بر آمرکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کل کشورهای مسلمان نسبت به روز جهانی قدس همگرایی دارند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا یادگار امام(ره) را زنده نگه داریم و این پیام را به جامعه منتقل کنیم که تا زمانی‌که ظلم، اشغال و قتلی وجود دارد باید به تکلیف عمل کرد پیام این راهپیمایی برای اشغالگران نیز روشن است./



پایان پیام

  • کد خبر : 247965
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار